torsdag 23 januari 2014

Dag 23

F - n , nu är det ren vilja som gäller !!!!
Kommer jag verkligen palla ??
Idag blev det 100 situps , plankan tog nästan kål på mig 1,30 min !!!!
Men skam den som ger sig. Nu blir det lite pauser mellan övningarna , men försöker ändå göra alla i ett stöt !
I utmaningen som jag vann ska man göra Burpees - fullkomligt hatar dem !!!!
Första gången fixade jag 6 st . Hallå , 6 stycken , hur klen är då jag liksom ????
Ingen proffsatlet ,men en kämpande utmanings entusiast som ska kunna känna stolthet till sommaren !!!!
Jag har ett viktmål , som enl min app säger att det ska jag fixa inom ex antal veckor.
Fortsätt kämpa !!!
Ibland är det kämpigt med maten , lagar alltid två olika rätter. Tvingar inte familjen att äta allt jag har valt istället.
Ikväll blev det en enkel fritatta - som barnen hellre hade velat ha haha :)


1 port
3 ägg
3 msk mjölk
1 / 2 paprika


vispa ägg o mjölk lite snabbt , häll i en ugnssäker liten stekpanna, häll över den hackade paprikan , in i ugnen på 225 c ca 20 min eller tills den e klar.
Servera med en grönsallad där den andra halvan paprika ingår.

Näringsvärde per port
467 kcal
29 g proteing
4 g kolhydrater
31 g fett
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar