torsdag 2 januari 2014

Ny blogg - nytt liv

Ja då provar vi igen :)
Förra året var riktigt händelserikt , så pass att jag varken hann eller kände för bloggandet.
Nu blickar vi framåt i liten skala , o jag ska åter prova på bloggvärlden.
Varför var då 2013 så händelserikt ??
Jo allt på grund av ett vikariat som jag lyckades få. Ett jobb , en arbetsplats , kollegor jag verkligen stormtrivs med ! Men allt har ett slut och viket löper februari ut. Sen får vi se ....

Jag startar detta året liksom de flesta utav er att komma i form , äta hälsosamt och tänka på min livsstil. Det låter klichéartat ..... hur många gånger har man inte gjort det liksom ?
Men nu har jag dragit igång en liten utmaning på FB , 
som jag hoppas ska bli större och större ;)
Ju fler vi blir , desto mer peptalk , inte sant ??
Det är en 30 dagars utmaning med specifika övningar inkl vilodagar. Antingen kör man basövningarna , eller som jag utmanar mig ännu mer med 30 dagars cardio övningar oxå.
Kolla gärna FB gruppen här
Jag har även en liten händig app där jag matar in de jag äter och på så vi kan följa mina mål som jag matat in - händig som tusan !! 

Nu kämpar vi på o hoppas må bättre !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar