lördag 4 januari 2014

Tjurskallig med huvudvärk

Vad har jag gett mig in på ? En utmaning som i slutändan ska få mitt psyke att må bra . De senaste 9 åren har jag kämpat mot vikten o rökningen .... Som en jäkla berg och dalbana !!! Jag var duktig o slutade röka .... Vikten steg utav bara f- n , mådde inte alls bra med mig själv. Kontentan av det var att jag började röka igen men kände på något vis en inre frid !
Nu e det nya tag , mkt beror på att jag har ett vik som jag stormtrivs med ...
Jag har startat min 30 dagars utmaning !!
Väger allt jag äter , har stormkoll och gör mina 30 dagars övningar !! Det e tufft, men denna tjurskalling ska ingen knäcka !!
Det drar ju dock med sig huvudvärk o irritation , som lyckligtvis är övergående !
Idag var det vilopaus på 30 dagars schemat , men tog trots allt en rask promenad !! Mådde så jäkla bra efter !! Ska ju egentligen inte väga mig från dag 10 men kunde inte låta bli att ställa mina nyduschade fötter på vågen . - 1 kg !!!!!
Jag tar hjälp av lifesum appen !!! Skit kul att se hur mkt man stoppar i denna dallrings o muskelvilande kropp !! Helt otroligt egentligen ! Nu kör jag racet mot 
ett bättre välmående ! 
Riktar ett stort stort tack till älskling o mina barn som är delaktiga o mitt nya val !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar