lördag 8 februari 2014

Att välja .....

När jag nu började min resa till ett hälsosammare liv o förhoppningsvis en viktminskningsresa, har jag nu insett att det e både kostsamt, ingen dans på rosor , allt måste få ta sin tid, samt att man måste lära sig tycka om vissa 
saker . Jag har ganska lätt för att vänja mig vid saker och det är så jädrans kul att hitta alternativ till både chokladmousse o chokladbollar !!!
Jag e långt ifrån allt, många nya ingredienser att lära sig tycka om, träning som ska passa vardagen, livsomställning som ska passa familelivet, samt motgångar. Med andra ord ganska tufft för att det ska passa både mig själv samt resten av familjen !! Även om min nya resa är en berg o dalbana hoppas jag kunna inspirera er där ute på minsta lilla vis. Kommentera gärna om ni testat mina recept, eller om ni bara vill 
pusha mig 💖 !!! Jag e inget ideal men en mamma med jädrans anammar 
Tack för att ni läst !!

4 kommentarer:

  1. Du är grymt duktig som kämpar och håller i!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att få vardag och träning är grymt svårt att få ihop och jag tycker du gör ett kanonjobb!
    Jag ska testa dina recept för många ser väldigt smarriga ut :-)

    Det finns ett supergott GI knäcke i min blogg under recept. Det är superenkelt, nyttigt och går superfort att göra.

    Ta hand om dig!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för dina kommentarer. Har ett gi knäcke som jag gör o blivit besatt av haha !!
      Kramiz

      Radera