lördag 1 februari 2014

Bilder säger allt

Äntligen är det helg , min nya 30 dagars utmaning är igång !!!!
Tack till en go kollega Anette Lehvonen, som gav mig min första kettlebell i födelsedagspresent, den kommer väl till pass nu !!
 
 
Var hos älskade sys igår kväll , och hon kunde inte sluta tala om för mig hur snygg jag var !!!
Tydligen syns det mkt i ansiktet att jag gått ner några kilo ! 6 kg sen den 1 jan 2014 när jag började ta kontroll av min vikt !!
Vad tycker ni ? Tror nog sys hade rätt :)


Ikväll börjar mellon , så det ska minsann bli en hälsosam kladdkaka !!!

3 kommentarer:

  1. 6 kilo på en månad är ju grymt jue... bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen !!! Sorry har inte fått notis om kommentarer ;(

    SvaraRadera
  3. Wow säger jag bara!!!! Bra jobbat ♡

    SvaraRadera