söndag 2 februari 2014

Träningsvärk de luxe !!

Hejsan hoppsan vilken träningsvärk jag vaknade upp med !!! Då tar träningen i alla fall :)
Idag har det varit en lugn söndag , grabben på kalas o lite shopping med tösen o gubben under tiden. Passade på att äta lunch ute !!! Fick gudomligt goda kycklingspett och wokade grönsaker.
Ikväll var familjen och hejade på A laget och jag tog mig an dag 2 på nya utmaningen. Passade samtidigt på att ta mina 20 min på crossmaskinen .
Då alla ätit rejält till lunch fick det bli plättar till kvällsmat. Vanliga till familjen och specialare åt mig " Banana peanut pancakes "


2 port
6 äggvitor
1 större banan
2 msk kokosmjöl
1 - 1,5 msk fiberhusk
2 krm vanilkpulver
2 tsk jordnötssmör

kokosolja att steka i
Blanda alla ingredienser med en stavmixer och grädda på medel temperatur.
De har tendens att fastna vid för hög värme.

Näringsvärde per portion
188 kcal
16 g protein
0 kolhydrater
5 g fett

3 kommentarer:

  1. Har jag missat? Vad kör du för utmaning nu?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andra övningar med lite mer variation :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera