lördag 1 februari 2014

Mello & kladdkaka

Idag påbörjades utmaning nr 2, och jag e 6 kg lättare !!!! Det är så mkt lättare att få tummarna ur .... Om man har allt förberett vad som ska göras från dag till dag. Hur många av Er har inte sagt till er själva , i morgon ska jag ..... Jag har min utmaning utskriven o uppsatt, så jag blir påmind varje dag vad jag har att göra. Lura sig själv är det inte tal om .
Ikväll var det dax för första delfinalen i Mellon o då måste man ha en god efterrätt .
Det fick bli en nyttigare variant på en kladdkaka.
Denna innehåller 368 kcal mot Frödings färdigköpta som innehållet 463 kcal / port.


1 port 
1 msk cancao
3 msk mandelmjöl
Pytteliten nypa salt
1/4 tsk bakpulver
1 msk smält kokosolja
1 msk riven kokos
2 msk mjölk

Blanda alla torra ingredienser , häll i den smälta kokosoljan samt mjölken och blanda väl.
Häll i en smord portions form. In i micron på full effekt 1.30 min . Börja på 1 min o känn er fram.


Näringsvärde per portion
368 kcal
6 g protein
0 g kolhydrater
36 g fett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar